Dagar utan innehåll

sleepypillsen gjorde sitt jobb jävligt bra igår, jag la mig i sängen och slog på en film, och somnade innan den ens hann börja. Vaknade idag med ångest från helvetet och orkade knappt gå upp och göra kaffe, jävla skitdagar som börjar på det sättet. Det känns som en dålig dag idag, riktigt dålig.
Fan
Jag orkar inte ha dåliga dagar mer! Jag är så jävla trött på det!

Good news dock, den 1/11 börjar jag jobba på valbo bibliotek. 6 månaders anställning med fast lön. WHOPWHOP! Nu ska jag bara härda ut tills dess och bygga upp mig själv lite så jag klarar av det! Positivt tänkande!

För att jag ska härda ut den här sepedagen så kommer här en lista över bra saker idag.

1. Jag har världens bästa bror.
2. Jag har världens bästa Charlie.
3. Jag har världens bästa bäbisar.
4. Jag har fint nyfärgat hår.
5. Jag har tigertofflor
6. Jag har kaffe
7. Jag har cigaretter
8. Jag har bra musik att lyssna på
9. Jag har popcorn

...

ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0