Stockholm by night

Idag gick jag och syster upp tidigt, typ halv elva, nytt rekord den här veckan tror jag minsann! Vi åkte till liljeholmen och fikade på waynes med walle, sen åkte vi buss med walle! Sen tog vi oss vidare till handen och träffade söt och hennes vänner och omnomnomade pizza och shoppade lite, och därefter drog vi oss vidare till gamla stan och strosade i affärer och drack kaffe på ett mysigt fik. Jag lyckades köpa tre bamsetidningar för 7kr, den ni!
Sen har vi nomat chips, druckit mer kaffe, tittat på film och jag har till och med vågat klappat evul-genious-cat-of-doom! Sneaky sneaky Nicho! Han är jättefluffig och jättefin, men sneaky som få.
Vi är nyktra på en lördag, det är lite speciellt, och vi ska till och med, hör och häpna, gå och lägga oss nu!

Mitt hjärta värker, jag saknar kollektivet.
Och jag kan inte rå för att jag nästan börjar gråta av ett litet sms.
Tur att jag har en Lovisa och en Walle att kramas med
annars skulle jag gå sönder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0