Stenar mot glas

Jag vill att du viskar i mitt öra igen
Att du håller min hand och smeker min kind
Att du skickar sms mitt i natten bara för att säga godnatt
Att du håller om mig när du sover
Och att det enda jag kan höra är dina andetag
Jag vill vara nära dig jämt

Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas



Men medan winnerbäck sjunger i mina öron
Så vet jag att allting bara var och är en dröm
Och drömmar kommer inte flera gånger
Man lever i dem ett tag, men sen måste man förr eller senare vakna och inse att det inte var på riktigt.
Och minnet av drömmar bleknar.

Men varför kommer jag ihåg det så klart fortfarande? Varför?

Och jag fortsätter undra medan jag hör din röst.

Varför?




Kommentarer
amanda

Heeej :D



Fin blogg :)



kram

2010-10-18 @ 20:17:28
URL: http://rebeckaspacet.blog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0