"Perry, du ser ut som skit! ...

... Och du drack inte ens igår, HAHAHA, fan vad illa!" -Domingo
"God morgon Perry! Hej Rufs!" -Pierre

Japp, sliten och jävlig, så illa att mitt hår får egna godmorgon-fraser.
Idag är en seg dag, känns som att tiden går alldeles för segt, och jag har inte gjort ett skit idag förutom att druckit te med Fanny medan bäbisarna sprang omkring och klättrade på oss. Det var iofs väldigt mysigt, men dagen har inte varit det minsta produktiv. Jag hoppas verkligenverkligenverkligen att jag får börja jobba nästa vecka, för jag pallar inte sitta hemma och göra ingenting längre. Fyfan för meningslös existens.

Tchaikovsky har spelats på repeat på spotify sen klockan fyra imorse.

Och nu ska jag gå över till bror och Fanny och mysa med deras yttepyttesmå bäbisar Tyler och William.

Bilder på mina bebbar kommer sen, håll utkik!


Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0