Nacke

"På en plats kaotisk och avskyvärd
På alla sätt och vis
alla intryck förvridna och bleka"



Jag vill gråta, inte av någon speciell anledning, jag vill bara gråta. Så jag tittade på en sorglig film, lyssnar på sorglig
musik och tänker sorgliga tankar, men det enda som händer är att jag blir ledsen, jag gråter inte.
Jävla skit, när jag väl vill gråta så går det inte, och när jag absolut inte vill gråta, då kan jag storböla som ett litet barn.

"Blodet rinner segt som lim
fast det förut var så hett
en bultande tystnad i skallen
Orkar inte mer, jag undrar vad
som kunde gå så snett"


Det känns som att allting går så jävla långsamt. Jag vill att någonting ska hända snart, innan jag blir tokig.
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0