Jag förstår mig inte på dig

Men å andra sidan tror jag inte att du förstår dig på mig heller
Men det ger inte mycket tröst när nästan alla mina tankar handlar om dig
Vart jag än är så är du alltid där på ett eller annat sätt
Och alla känslor jag känner handlar på något konstigt sätt om dig

Jag har försökt bädda in dem i mjuk bomull och hård metall
Men du lyckas hela tiden bryta dig igenom
Och jag vill att du ska veta att det gör ont inom mig
Det är konstigt hur allting kan ändras så mycket på så kort tid
Och det är konstigt att en människa kan ta upp så mycket plats i mitt hjärta
Och det gör ont att inte få det man vill ha
Men jag är glad att det är du som fångade mitt hjärta
För jag tycker om dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0