Inte okej

Man kommer inte hem och pratar och skrattar och slår på musik i köket klockan 06:15 på morgonen när det ligger en person och sover tre meter därifrån. Det är så jävla respektlöst och det sabbar min dag totalt. Visst, jag poppar musik på 72% volym nu, men då är klockan ett på eftermiddagen. Ligger man och sover nu får man helt enkelt leva med det.

Jag lackar ur TOTALT snart.


Och eftersom alla är så fittigt jävla inåthelvetesLATA så ska jag städa idag. Och diska, för det verkar vara jävligt svårt. Dammsugaren och jag gör ett bra team, och det är ungefär den sociala kontakten jag klarar av idag.




Peace ouT


Kommentarer
n.

svar: åh tack så mycket!! KRAMAR

2010-10-23 @ 17:49:34
URL: http://alltfinnskvar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0