1010220203

Månen ser inte likadan ut inatt
Kall
På något sätt
Precis som du
Precis som jag?


Stjärnorna lyser svagare än vanligt inatt
Och jag saknar Dig så otroligt mycket
Fyra och ett halvt år har gått
Och det gör fortfarande lika ont
Du var mitt allt
Du fostrade mig
Lärde mig nästan allt jag kan
Uppmuntrade mig i alla mina påhitt
Och du fanns där när alla andra svek
Jag saknar dig
Varje gång jag ser på stjärnorna tänker jag på dig
Älskade älskade Mormor
Du fattas mig


Och sen, idag, igår och imorgon blir det samma sak för dig och mig, du ser åt ett annat håll och väljer att inte höra mitt hjärta som skriker, fastän det skriker bara åt dig. Och det slår, bara för att du väckte det till liv.
Ångrar du det?
Ångrar du ditt val att dela en tid av ditt liv med mig?
Jag hoppas verkligen inte det. Allting har en mening och jag tror någonstans att vi hade det också.
Jag önskar bara att jag kunde förstå dig.

Det är sprickor i mitt hjärta för du frös det till is.
Om du rör mig så dör jag



Ge mig luft förfan, GE MIG LUFT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0