Vad hände med tiden?

Ibland slår det mig hårt; Vart fan tog tiden vägen? Snart är det jul, sen nyår. Vad i hela friden hände med 2010? Vad har jag gjort? Vad har jag åstadkommit? Vart är jag påväg? Satan i gatan vad tiden går alldeles för fort!

Nu ska jag avslöja någonting stort som bara folk här i lägenheten och några till vet om. Here it goes! På onsdag ska jag skriva kontrakt på en lägenhet! Inom några veckor har jag, Charlie och Pierre flyttat ut härifrån, till en fyra några hus bort. Det känns helt fucking jävla fantastiskt underbart! Det pirrar sådär mysigt inombords när jag tänker på hur jävla fint det kommer bli! MIN lägenhet! MIN LÄGENHET! Inte helt och hållet såklart, det är fortfarande hyresrätt, och vi ska bo tre stycken där, men jag kommer stå på kontraktet, så jag räknar det som min lägenhet.
ÅÅÅÅH, pirrpirrpirr! HAPPYFACE!

Jag måste dock börja sköta jobbet ordentligt! Jag har ett jävla problem att ta mig upp på morgnarna, och det suger! Dessutom har jag terapi och skit vilket gör att jag måste ta ledigt ibland. Å andra sidan är det här jobbet ett oerhört stort steg för mig, och att jag inte kommit in i rutinerna än är egentligen inte så konstigt. Och att ta ledigt för att reda ut sitt liv tycker inte jag är ett stort problem. Det är någonting jag måste göra för att överhuvudtaget KUNNA jobba istället för att gå under av min ångest.

Just nu, just här, så mår jag väldigt bra. Jag är rädd, förvirrad och ångestfylld till bredden, men bortsett från det så  mår  jag  bra
(Och det gäller att fokusera på de bra sakerna, aight!?)

Peace


Kommentarer
Syster

Jag är så otroligt stolt över dig :)

2010-11-14 @ 23:42:28
Anki

Gud va kul! Skönt att det löste sig! och jag tycker att du har åstakommit mycket i år! Du har fått ett jobb, du har skaffat eget med lite till folk, du har stått upp för dina känslor! och visat dom! du har gjort så himla mycket!

2010-11-17 @ 18:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0