Cry baby cry, I don't need to know why. So get out of my sight, and let me get on with my life.


Dagens...

Bästa: Mamsen och Papsen
Sämsta: Jag är fattig
Inköp: Kängor och jacka
Låt: Cry baby cry  - Royal Republic
Mysko: Jag LÄNGTAR till JOBBET imorgon (!)

Life goes on, med en jävla fart måste jag säga! Alldeles, ALLDELES för fort går det, det är snart december, jag flyttar snart, jag jobbar, jag gör en totalrannsakan av mig själv och jag har mina bäbisar att ta hand om.

Jag har underbara vänner, även om vi inte ses ofta så betyder ni allt för mig. Vill bara tala om det.

Nu ska jag duscha och sen sova, jobbelijobb imorgon, och kanske ett besök av Becca på jobbet!? :)

Pussigull





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0