BlubbBlubb

Mår som man förtjänar idag, men gårdagen var rolig och givande. Förrgår likaså.
Däckade i stora sköna sängen igår med en gUllis brevid, efter en kväll med vin, molekylmodellbygge och shots, roliga underbara människor och en del serioustalk. Jag har skrattat som en tok idag, och ja, vad ska man säga. Life goes forward! Jag är fortfarande sjukt jävla förvirrad över jättemycket, och det händer massamassamassa(!) saker hela tiden på en gång. MEN, det känns ändå som att min magkänsla har rätt för det mesta, och det får mig att känna att kanskekanske är jag ändå påväg nu, jag satte ner den där jävla foten på marken och står numer på två ben igen. Vingligt, javisst! Men hellre det än det som var.

Nu ska jag hem till min bror, splitta en pizza med honom och titta på film. Sen ska jag vara duktig och laga mat så jag har matlådor till kommande jobbvecka!

GAAAAH, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, mitt i allt äckligt kaos så mår jag bra!? Förvirring on top!

Jag fortsätter nog med att må bra nu, iaf idag, inga dumma tankar här inte! PeppPeppPEPP!

Whopwhop för det!

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0