7 pojkar och 1 flicka på norrskenet

Vi kirrade internet idag, skööönt! Möblering av vardagsrummet är för tillfället fixat också, uppackning påbörjad. Jag måste bara få säga att jag har världens underbaraste roomies också, jag låg utslagen med migrän hela lördagseftermiddagen och kvällen, så dom bar över alla mina saker hit. UNDERBARINGAR! <3 Jag älskar att bo i kollektiv, speciellt med fina människor. Och djur. Sju pojkar och jag i samma lägenhet, jag undrar ibland hur det gick till för att bli såhär, men det spelar verkligen ingen roll, 'cause I love it! Home is where your heart is sägs det ju. Och mitt hjärta tillhör det här lägenheten med mina fina pojkar i. <3
Nog med creds till Charlie och Pierre, dom är ju faktiskt pojkar, och jag har hört att det är dumt att skämma bort sådana med smicker.
Resten av pojkarna mår finfint, dom äter och sover och busar (och slåss ibland. Syskonrivalitet?) Dom ratar dock fortfarande hängmattan jag så glatt köpte till dom med förhoppningen om att det skulle bli favoritstället nr.1! "FUUUUU" tror jag bestämt jag hörde dom pipa när jag plockade ner plasthyllan och monterade hängmattan istället. Otacksamma små bäbisar! <3 Tur att jag älskar dom ändå, mina fina fina bäbisar! <3 

Nu är det dags för en godnattcigg, sen sova!

Peace ouT 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0