Tatueringsabstinens

Inte nog med att Smulan har gaddat sig idag. (aaaawesome!)
Bror och Fanny tatuerade sig igår.
Och på praktiken pratades det tatueringar, och en av handledarna tatuerar. WHOPWHOP! Har kikat på några av hans verk, och jag kan inte säga annat än att när jag får pengar så blir det en ny gadd!
Men jag vill ha den nuuuuuuu.
Fy fan för att vara pank säger jag bara, det suger stenhårt.

Carro ska f.ö ta över min praktikplats, kommunen har nog gett upp det där med att bråka om platser, iaf med mig. ;P Så på torsdag har Carro sin första riktiga dag på kulturverkstaden, och jag min sista. Känns lite trist måste jag säga, att lämna alla lovely people. Å andra sidan ska jag ju få jobba med miljö istället, så det blir nog bra. :)

Anyways. Nu ska vi röka, dricka kaffe, äta morotskaka och titta på 300!

Peace MthrFkrs


Kommentarer
lisa!

nu vill jag bara ha flerflerfleeeeeeeer!

2010-03-25 @ 17:30:54
URL: http://llisahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0