I will love until my heart it breaks

Har varit så jääävla opepp hela dagen, och som grädde på moset har jag fått en förjävlig huvudvärk också. Tack för det liksom.
Men jag antar att det är sådana här gånger man ska tänka positivt. Here we go.

- Jag har kämpat hårt för att få praktikplats på tekniska kontoret istället för EDV Kulturverkstaden (vilket f.ö. är ett toppenställe!), och lyckats.
- Jag har två underbara roomiesar, faktiskt. Vi kanske alltid är överens, jag kanske stör mig på småsaker ibland, men jag kan inte begära mer, jag trivs med att bo med två knäppskallar, jag passar liksom in här. All kärlek till Caroline och Charlie för det! <3
- Jag har Smulan, och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. <3
- Jag har min bror ett hus bort, och det är ovärdeligt.
- Jag har mina föräldrar. Vi kommer inte överens jämt, ganska sällan faktiskt, men det blir bättre och bättre, jag kan kanske hoppas på mer, men jag kan inte begära det.
- Jag går på möten regelbundet, och jag kan inte säga om det hjälper eller inte, inte än, men det är skönt att ha den tryggheten.
- Jag lever. Jag hoppas. Jag tror.


Jag älskar. Jag hatar. Jag gnäller. Jag dömer. Jag tror. Jag hoppas. Jag drömmer. Jag är människa.
I alla fall för stunden.

Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden.


Peace


Kommentarer
lisa!

jag är mycket glad att jag har dig! :) <3

2010-03-25 @ 17:42:48
URL: http://llisahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0