Do me with a tommy gun baby

Royal Republic - Tommy-Gun

Har umgåtts med Smulan, druckit te och kaffe och knaprat negerbollar (Ja, det heter faktiskt så, PUNKT!). Myspys med Smulis är aldrig fel! <3
Har ju börjat praktik nu också, så min enda lediga dag är lördagar framöver, jag kommer krevera om några veckor, men det tar vi då.
Och bloggen är nu flyttad hit, inte för att jag vill, men för att metrobloggen.se krånglar. 




Jag som skulle gå och lägga mig, HA, jo det gick ju jävligt bra...
Jag ska leta reda på mina betyg och arbetsgivarintyg, sen ska jag sova. Och sova. Och sova lite till. Kanske.







Men vad vill du att jag ska svara?
Vad vill du att jag ska säga?
Vad är det för fel på dig?
Vad är det för fel på mig?
Betyder jag så lite för dig?
VAD VILL DU ATT JAG SKA SÄGA?



Fuck this
Fuck you






Kommentarer
Ida

Kämpa på tjejen :-D

2010-03-21 @ 01:20:51
URL: http://lifeandmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0