Trasiga människor

Det var ett tag sen nu, men what the hell liksom.

Jag har sovit alldeles för lite och spontanfestat alldeles för mycket sista tiden.

Vad hände egentligen?
Jag som hade normal dygnsrytm, fasta tider att passa och väldigt lite fritid har nu istället på tok för mycket tid att hitta på hyss, totalt fucked up dygnsrytm (Det är inte ens värt att kalla det rytm) och typ inga tider att passa.

And I like it!

Den här sommaren är MIN, bara helt jävla totalt MIN! Bakfylleångest och ångest över framtiden och alla annan jävla ångest får fan vänta, för jag ska LEVA.

Hahaha, Jag och Piggy är trasiga människor, tillsammans med många fler skulle jag tro. Men skräckfilm och spontanfyllor är himla bra ibland. Ibland får vi för oss att vi ska dö, att vi borde dö bara för att lindra trasigheten, men vi håller oss vid liv ändå. Det är det som kallas awesomeness.

Nu har bror varit här och druckit kaffe, så det är snart dags att dra vidare mot guldbyn och Smulan. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0