Rädd

Min älskade vän
Min vackraste, finaste
Mitt allt

Jag vet att jag har tagit för givet ibland
Jag vet att ibland har jag tagit mer än vad jag gett
Jag vet att jag går min egen väg
Och jag förstod aldrig hur hårt det var för Dig

Men när du gjorde mina val
När du kände och tänkte åt mig istället för med mig
Så blev jag arg
ledsen
Rädd

Så fruktansvärt rädd
Att förlora dig
Att förlora oss

Jag såg det aldrig komma
Jag tänkte aldrig så långt

Så jag gjorde det som jag alltid har gjort
Tagit avstånd
Jag tog avstånd ifrån dig, ifrån mig, ifrån Oss

Och jag ångrar varje andetag sen dess

Avståndet emellan gör allting svårt, så därför skriver jag här
Förjag vet att du läser
Jag vet det
Och jag saknar dig

Förlåt darling
Jag älskar dig


Kommentarer
ida

saknar dig <3

du för gärna ringa någon kväll :D

2010-06-16 @ 14:39:24
URL: http://lifeandmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0