Forsok

Jag forsokte verkligen
Jag gav dig allt jag kunde, men du valde att kasta bort det och skylla dina misstag pa mig istallet.
Jag forsokte verkligen
Jag gav dig allt jag kunde, allt jag orkade
Men du kravde sa mycket mer av mig att jag gav upp
Jag orkade inte langre att varje gang det inte gick din vag sa vande du mina ord emot mig
Jag forsokte verkligen
Jag ville beratta, men jag kunde inte forma mig att saga det jag borde
Och nar jag nastan, nastan lyckades beratta sa skramde din reaktion mig sa mycket att jag tystades anda
Jag forsokte verkligen
Jag forsokte fa dig att forsta
Jag forsokte hela tiden att fa dig att forsta
Men du vagrade
Du vagrade forsta
Du vagrade att ens forsoka forsta

Jag orkar inte mer nu

Jag orkar inte


Det river och kloser stora svarta hal i mig
Det svider
branner
biter
Det gor sa javla ont
Och jag orkar inte mer nu

Jag

Orkar

Inte

Mer


Kommentarer
Åkerspöke

Så jag känner för dig, för oss. Varje dag skär din tystnad djupa sår i mig. Du kanske inte ens tänker på det. Men jag blottade mig och skrev ut all min ångest över hur jag inte ensam orkade hålla ihop oss att jag gav upp för att jag inte klarade av det längre men du valde att ignorera det. You breaking my heart Darling, and I don't even know if you care. Men om du skrev det där, kanske det finns en chans att du förstår mig?

2010-06-15 @ 00:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0