Du gamla, fria nord

här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord


Inte okej

Den här dagen alltså

Eller jo, den har varit okej

Avtackningslunch med några från trafik och tillstånd, fick dessutom en sommarpåse med böcker, iste, polkaskorpor och chilicrisp. Så himla gulligt av dom!
Jag kommer sakna att vara på tekniska, verkligen verkligen sakna. Hoppas verkligen att arbetsförmedlingen håller vad dom lovar och att jag får börja där i höst igen.

Jag har sökt sommarjobb också, go me.

Tog en sista tur på elcykeln till försäkringskassan.

Varit över till Piggy en sväng, samt över till bror och Fanny och gosat med Love och Linus och råttorna.
 
Och nu håller jag på att tvätta, drar till Sthlm imorgon, sen årsunda förmodligen.

Men det känns liksom inte okej

Det känns som att jag går sönder inuti, fast det borde vara tvärtom?
Det borde verkligen vara tvärtom.

Jag fungerar inte riktigt som jag borde ikväll tror jag.

Tror jag ska fixa klart tvätten, sen kika på film med Charlie.
Jo, jag gör nog så.

Så ska vi se att det blir bra sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0