Välkommen

Välkommen till medicinernas underbara värld.. Dvs illamående, skakningar, trötthet och muskelryckningar. (Koma, hepatit och självmordstankar finns också med på listan, whopwhop..)
Helt fucking fantastiskt (lägg här in mitt och Carros fina tutljud för FEL)
Jag är lite kluven i den här medicineringsidén, men vi får väl se vart den leder, just nu ogillar jag den ganska hårt pga biverkningarna, men dom säger att det försvinner efter ett tag, så jag hoppas på det.

Menmen, SötLovisa var här i går och vi kikade klart på Braveheart (tredje gången gilt) samt Corpse Bride, och drack kaffe givetvis, myspys! Ikväll kommer nog Lämmeln och hälsar på, då ska vi kolla på gulliga barnfilmer har jag bestämt, haha, och dricka kaffe, såklart.

Jag tog en tur till stan och lämnade papper till försäkringskassan idag iaf, det skulle egentligen ha gjorts i måndags, men är man lat så är man. Men nu får jag lite slantar på kontot i slutet av månaden, niiiiice.



Kommentarer
Carro

Vårat felläte is beawesome!

Saknar dig min gullesnutt, du vet att det bara är att ringa om du känner för att prata, om exakt vadsomhelst eller ingenting.

Älskar dig!

2010-07-15 @ 22:15:40
URL: http://carolinepralin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0