Today

This is how I am but I don't think you understand
Why should I ever change I don't think I can
Someone told someone that someone is the only one
Wonder if I ever find you if I start to run

I don't mind

If you told me there is someone else that you love to

I don't mind

This is who I am

I am alone in a city made by love


Idag flyr jag till Guldbyn och kurerar mig. There is no place like Årsunda! Min hals ömmar, min nacke är stel och mitt hjärta gör ont. Jag måste bortbortbort härifrån.
Så jag flyr till den vackraste platsen och den bästaste Smulan. <3

Jag är trött på att vara sjuk (varför blir jag alltid sjuk?), och jag är trött på att ha ont och vara ledsen.
Guldbyn, vovvisar, Smulan, Bror&Fanny. Jag kommer må bra!

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0