Det som inte dödar, det härdar. Eller..?

Send away for a priceless gift
One not subtle, one not on the list
Send away for a perfect world
One not simply, so absurd
In these times of doing what you're told
You keep these feelings, no one knows

And I'm staring down the barrel of a 45,
Swimming through the ashes of another life
No real reason to accept the way things have changed
Staring down the barrel of a 45



Ja, nåt jävla fel är det ju på mig, det är bara att konstatera. Efter fem minuter i lägenheten får jag fetingångest över att vara ensam. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, och jag blir så jävla paranoid.
Gör mig en tjänst och döda mig, här och nu.

Dom senaste dagarna har varit underbara, underbara människor och vackra stunder. Fem minuters ensamhet och jag bryter ihop. Kul liv.. Verkligen.

Kaffe, piller och cigg i sovrumsfönstret så kanske jag överlever natten ensam?

Fuck this


Kommentarer
ida

saknar dig.

blir orolig när du inte hör av dig :(

kramar om <3

2010-07-21 @ 23:48:02
URL: http://lifeandmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0