Borde är ett relativt ord

Jag borde sova
Jag borde verkligen det
Jag borde sluta tänka
Jag borde sluta känna
Jag borde sova

Men jag vill inte ens försöka

Det snurrar för mycket i mitt huvud
Det känns alldeles för tomt i mitt bröst för att jag ska kunna finna någon ro

Charlie sover
och om tre och en halv timme ska han åka och jobba

Och då blir jag ensam igen

Fan
FAN FAN FAN

Det var dömt att hända, det visste jag från början

Men smällen kom fortare och hårdare än vad jag hade förväntat mig
Än vad jag någonsin kunde drömma om

Än vad jag ville
För jag ville så mycket mer


Jag ger upp nu
Evanescence, Melissa Horn, Regina Spektor och Lars winnerbäck joinar mig, kaffet, pillren och ett tiotal cigaretter på balkongen.

G'natt


Kommentarer
Carro

Älskling, du vet att det är bara att ringa när du känner dig alldeles för ensam <3



Och tack för dina härliga kommentarer, dom värmde och gav en liten glädjetår i ögonvrån. Saknar dig fasansfullt mycket!



Du och jag, nu, jämt och föralltid! Kom ihåg det <3

2010-07-12 @ 06:54:31
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
ida

finns här om du vill prata :)

2010-07-12 @ 19:10:20
URL: http://lifeandmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0