Stranded in this spooky town. Stoplights are swaying and the phone lines are down.

Efter många om och men tog vi oss iaf ut till årsunda, bara en timme sent. Så nu sitter jag här i det gamla huset där allting känns så hemtamt och välbekant, och jag längtar hem. Jo, jag lovar, det är säkert, Jag Vill Hem. Jag vill hem till plåthuset, till snön på balkongen och till mina kombosar (som iofs inte heller är hemma). Men jag har lovat Smulan att gå på midnattsmässa i kyrkan med henne ikväll, och imorgon ska jag förbi sandviken innan jag äntligen får åka hem. Så jag får gott tillbringa kvällen och natten här.

Bra där Perry, stabilt. Du börjar inte bli lite föööör hemkär?
Nä, jag råkar bara gilla andersberg.
...
Typ

TA MIG HEM NU INNAN JAG DÖR OCH GÅR UNDER OCH SKRIKER I PANIK!


Nåja, jag ska väl kunna överleva det här också. Det är ju ändå jul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0