Silly silly Perry

Så jävla silly.

Hej, här har ni mig
Världens dummaste tjej.

Att jag lät det hända, igen. Är det största misstaget jag gjort på länge. Att Du lät det hända, väckte alla känslor och minnen till liv igen. Jag ångrar inte att jag lät dig komma nära, men jag ångrar att jag inte sa ifrån. Jag saknar dig så otroligt mycket, jag saknar din röst och din närhet. Men jag var så nära, så otroligt nära att kanske kanske lyckas med mitt halvhjärtade försök att glömma dig, och det raserades lika lätt som man blåser ner ett korthus.
So hello feelings, I hear you're back?

Silly silly Perry, vad tänkte du med? Silly silly Perry, hur hade du tänkt fortsätta nu? Silly silly Perry, vad hade du förväntat dig?
Silly Silly Perry, börja andas för din egen skull någongång?

Det värsta är, att jag kan inte göra någonting alls för att hindra det.




Kommentarer
Walle

Kram?

2010-12-16 @ 13:17:46
URL: http://www.facebook.com/walther.brandl
P

Ja tack, en jättestor kram skulle jag garanterat behöva..

2010-12-16 @ 16:23:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0