Sammanfattning 2010

År 2010 har varit långt ifrån händelselöst, MASSVIS med saker har hänt, både bra och dåliga. Jag tänkte försöka sammanfatta året lite med en sån där meningslös lista
Here it goes


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 december

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga?

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japps

Dog någon som stod dig nära?
Nje

Vilka länder besökte du?
Sverige?

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Mer pengar och lite tur.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hell yeah! Massor med stuff!

Vad var din största framgång 2010?
Min praktikplats på Tekniska kontoret!

Största misstaget?
Lololololol.... Efterfesten på brynäs, lätt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japps, lite både och.

Bästa köpet?
Oj, ingen aning!

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg och alkohol förmodligen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket under året har gjort mig riktigt glad. Bl.a. Syster Lovisa och min bror. :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
45
Tommy gun
Just hold me


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och måste jag säga.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på sommaren!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Supit.

Hur tillbringade du julen?
Hemma i byn.

Blev du kär i år?
Japp...

Favoritprogram på tv?
Supernatural, Fringe, OP

Bästa boken du läste i år?
Om jag kunde drömma

Största musikaliska upptäckten?
Florence and the machine
Anna Ternheim
Johnossi
Maria Mena
Tchaikovsky

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Myste

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Massor, men jag ser framåt istället.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag har ingen uttalad stil, kommer nog aldrig ha det heller.

De bästa nya människorna du träffade?
GÄNGET!

Årets besvikelse?
...


Så grovt sammanfattat har 2010 var ett vidrigt, vedervärdigt, brutalt hemskt år. Men också det bästa året i mitt liv hittills. Jag har funnit massor med nya vänner, jag har en egen lägenhet som jag delar med två underbara pojkar. Jag har gjort massor med dumma saker, men också en del bra saker, och jag ångrar inte ens dom dumma sakerna tillräckligt mycket för att vältra mig i ångest. Jag hade en underbar praktikplats i våras, jag söp bort sommaren, jag hade ångest hela hösten, och nu har jag jobb och mår helt fantastiskt bra trots att det är vinter. Jag har gått i terapi, gått på möten, lärt mig massor om mig själv och andra.

Jag är jävligt stolt över hur långt jag har kommit på det här året helt enkelt!



Och nu mina kära läsare, ska jag lyssna på min dygnsrytm och faktiskt gå och lägga mig! Hahaha, det tog mig bara 7 månader att få tillbaka dygnsrytmen, go me!

Peace ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0