Proud

Jag jobbar på dagarna  och lagar mat varje kväll. Jag läser böcker och jag tar hand om mina råttor. Jag försöker hitta tid att umgås med min vänner och jag försöker hitta tid till mig själv. Jag tar mina mediciner och jag festar väldigt lite.

Jag är ganska stolt över mig själv.

Jag har fortfarande massvis med saker att hitta tid för, och massa saker att jobba vidare med och kämpa för/emot, men mycket går ganska bra nu.

Något jag försöker acceptera och slåss med varje dag, är att hitta mig själv. Jag grät till exempel på bussen till jobbet imorse, av ingen speciell anledning egentligen, bara ett silly minne från i somras. Men jag måste nog acceptera att jag ÄR en känslig, sentimental människa som har svårt för att släppa saker. Det är en av mina mindre bra egenskaper, men det är ändå en av del av mig.
Insikt. Bra där Pernilla! Ett litet steg närmare målet du inte riktigt vet vart du satt.

Dagens
...Låt: Ingen alls. :O (Jag som JÄMT lyssnar på musik!)
...Bästa: Besök av Maria :)
...Sämsta: Ont i halsen som en gnu, samt -315 kr på kontot

Och nu ska jag sova. Jobbelijobb och julbord imorgon, OMNOMNOMNOM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0