Happyface!

Sure, jag får ganska lite i lön eftersom jag varit sjuk. Jag kommer få ännu mindre nästa månad. Men jag är ganska säker på att jag kommer klara mig ändå. Jag har semester imorgon och på torsdag, sen är det julafton och helg, sen har jag semester på måndag och tisdag, jobbar onsdag-torsdag, sen är det nyår och helg. LEEEEDIGHEEEET! Imorgon ramlar lönen in, så jag tar en fet sovmorgon sen glider jag ner på stan och shoppar juleklappar! Måste nog skriva en lista så jag inte glömmer bort vad jag ska köpa.
Idag kände jag mig dessutom himla duktig. Jag gick upp strax före 0600, åkte 0640 bussen med Pierre ner på stan, anlände till jobbet 0730, dvs en halvtimme tidigare än schemat! Jag gjorde samma sak igår, men då slutade jag en halvtimme tidigare än schemat, flex ftw. Idag däremot jobbade jag över! Känns skönt eftersom jag har fyra timmar att ta igen.
Trippade förbi sötaste Jhannnah och fick mat och kaffe innan jag traskade hem, och nu sitter jag i en av fotöljerna och tittar på när Pierre nördar Dead Space och lyssnar på awesome musik.

...Och nu kom sötbögen Domingo och ska fixa vinet!

Today I feel fine!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0