Alone behind

Together in all these memories,
I see your smile.
All of the memories I hold dear.
Darling you know I'll love you,
Til the end of time.

All of my memories keep you near

In silent moments,
Imagining you here.
All of my memories keep you near,
In silent whispers, silent tears.

-Within Temptation


Så fruktansvärt nära, men också så långt bort.
Ett ögonblick av närhet och ömhet, och en evighet av saknad och längtan.
Inte ett ord mer än ömma viskningar och en blick som säger mer än tusen ord.
Släpp mig. Låt mig gå. Du stal mitt hjärta, och dum och naiv som jag är tog jag inte tillbaka det.
Och nu är det försent. Försent för allt.
Du fick mig. Du väckte mig till liv igen. Är du nöjd nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0