Världens sämsta människa

Här har ni mig, världens sämsta människa. För det första; hade jag tagit mig upp i tid igår och gått till af så hade jag kunnat åkt till guldbyn och umgåtts med världens bästa Smula sen. Men nehejdå, det gick ju inte. JAG SAKNAR DIG SMULAN!
För det andra; Linus fyllde 8 år igår, OCH JAG MIN JÄVLA IDIOTKYCKLING GLÖMDE BORT DET! Hur hur hur hur hur kunde jag glömma bort min egen bebis födelsedag!?
För det tredje; Jag får ångest över ALLA val jag gör, ALLA! Och det trots att jag VET att jag inte borde få det, det finns ingen anledning till att få det, men jag får det ändå.

Jag är en hemsk HEMSK människa idag känner jag!

Nu ska jag göra kaffe och väcka syster.

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0