Torsdagsmys

Är hemma i gävle igen, efter att ha tillbringad natten i underbaraste guldbyn. Igår blev det mys med Smulan i stallet, underbart! Men nu sitter jag alltså i min älskade lägenhet och gör absolut ingenting. Pierre är hemma, Charlie kommer sen, och bror och fanny har varit här och spelat lite munchkin. Sickan härjar omkring som vanligt, söthunden. Hon må vara världens drygaste, men hon är söt. Jag funderar på att plocka lite i rummet, kanske diska lite, sen rita eller lägga pärlplattor? Vi får se helt enkelt.

Jag kommer sakna ihjäl mig efter Lovisa i helgen, hon fyller år på lördag men dumbullen åker till stockholm ikväll och stannar över helgen. I WILL CRY MY HEART OUT!


Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0