Snälla förklara

Jag andas tung luft, och jag saknar dina andetag
Mitt hjärta värker, och jag saknar ljudet av ditt
Min själ är trasig, och jag tror att bara du kan laga den
Jag önskar jag kunde drömma
För jag är trött på att önska

Man är den man är
Och man tycker man borde vara någon annan
Allt där emellan är det som kallas ångest

Hela världen känns så kall
Tillvaron bär inte riktigt
Jag litar inte på mig själv och jag har ingen balans mellan tankar och känslor
Kaos

Och jag önskar du kunde rädda mig
Men jag vet att jag måste rädda mig själv
Och ändå skriker hela mitt jag efter din närvaro
För endast med dig känner jag mig helt trygg
Endast med dig förvandlas fladdermössen till fjärilar
Endast med dig kan jag sluta önska
Och börja drömma
Mitt hjärta saknar dig
Min hjärna kan inte sluta tänka på dig
Och min själ kan inte släppa taget om dig


Töcknet växer sig större och tjockare
Och trots det är jag lugn utanpå
En spänd väntan på stormen
Men jag känner också att den kommer inte komma
Stormen utan lugn ligger och väntar
Men den kommer inte få utlopp
Inte så länge du finns i mina tankar och mitt hjärta
För jag vill vara hel med dig
Inte trasig utan


Kommentarer
ida

du är en ängel!

kom ihåg det <3

din kommentar värmde <3

2010-08-13 @ 00:24:43
URL: http://lifeandmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0