Med blodsmak i munnen

What could you possibly see in me?
Is my soul hung out to dry?
I think my dysfunctional family has shaped it throughout my life.

What could you possibly like in me?

Do you like my ability to bend?
I think my fear of intimacy has shaped the time we spend.

No it's not you, it's me

and it's not us, it's them
and it's not her, it's just the way she moves you?
and she kisses harder than me, oh she kisses harder than me.

And I've always looked in through your glasses,

but all I could see, is the spectre of me reflected
the empty shell of me, the empty shell of me.

What could you possibly love in me?

Is it the way I wear my smile?
It hangs from the tip of my tongue you see, oh this might take awhile.

No it's not you, it's me

and it's not us, it's them
sure it's not her, it's just the way she moves you?
and she kisses harder than me, oh she kisses harder than me.

And I've always looked in through your glasses,

but all I could see, is the spectre of me reflected
the empty shell of me, the empty shell of me.

And I've always looked in through your glasses,

but all I could see, is the spectre of me reflected
the empty shell of me, the empty shell of me.

And I've tried to look in through your glases,

but all I could see, was the spector of me reflected, the empty shell of me, the empty shell of me.



Dude, seriously, what did that accompliced!? Inte nog med att min hals har dödat mig långsamt i över två veckors tid, nu har jag börjat hosta som fan också, halsen och lungorna gör fruktansvärt ont och min mun smakar blod. Jag ger skiten en vecka till, sen måste jag gå till farbror doktor, såhär kan jag ju inte ha det!

Syster Lovisa följde med mig till Psykosociala teamet imorse, utan henne hade jag nog inte tagit mig dit, SÖTUNGE! Vi har känt varandra i vadå, en månad? Och hon är min syster nu, min Jesus, min älskade sötaste klokaste Lovisa. När hon säger "Jag vet hur det känns" eller "Jag förstår", så blir jag inte arg, jag blir lättad, för jag vet att hon menar det, jag tror på hennes ord, jag tror på henne.

Nästa vecka börjar jag med KBT, jag ska analysera sönder mina känslor, tankar, handlanden och konsekvenser med lite hjälp. Jag är rädd. Men jag vet också att jag inte behöver göra det ensam, jag har stöd och hjälp, men jag är rädd.

Nu ska jag dricka kaffe och undvika att störa nördarna som spelar magic i köket. ;) Världens bästa kollektiv har vi här kan jag tala om. Öppen för allmänheten 24/7, gratis inträde och gratis kaffe. Underhållning, nördande och chill varje dag. Du hittar hit genom att leta reda på dörren med den gula lappen "Du har STÖRT! stora bröst perry<3". Ses!


Kommentarer
Sandra

Nej men usch va jobbigt det låter :(

2010-08-11 @ 22:57:35
URL: http://rockgrodan.com
Sandra

Okej men vi får hoppas det ordnar upp sig med hälsan så småningom då? :)

Jag ska faktiskt recensera alla produkterna jag beställt för det är fler som är nyfikna på huruvida bra de fungerar eller ej. Tänkte göra det i videoinlägg när jag testat allt! Det kanske vore något? :p Verkade ju mäkta populärt med videoinlägg iaf.

2010-08-12 @ 14:25:29
URL: http://rockgrodan.com
Lovisa



Jag älskar dig syster, hela trasiga dig :)

2010-08-13 @ 17:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0