Loveletter nr.2

Min överkörda Lämmelsnutt
Du är min lilla gulleplutt
Du får mig att skratta
Du får mig att le
Vi gör grimaser som ingen annan får se
Vi har känt varandra i många år
Men jag gillar dig lika mycket som i går
Du är rosa och söt
Och ibland lika smart som en nöt
Du är snäll som en munk
Dina fötter luktar skunk
Dina kläder är fulla av volanger och krus
Och dina tänder är bruna av snus
Ibland är jag rädd att du har minne som ett får
Men det gör ingenting, för du har bara fyra tår (på varje fot såklart)
Du är en hejare på steppdans
Men umgås för mycket med dina katter, herregud, tänk om du får svans!
Din relation till ost är obehagligt ohälsosam
Och under ditt badkar finns det mycket damm
Du är en inpyrd lesbian från storstan
Som kan verka mera världsvan
Än vad du egentligen är
Men du är mig ändock lika kär
Så min söta lilla LämmelLinn
Fortsätt vara den du är, och jag är för evigt din!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0