Like a bird

Idag har varit en bra dag, riktigt bra. Pierre har flyttat in, jag har druckit kaffe med Jhannnah och umgåtts med Syster och Cajjo. Underbart! Imorgon ska jag på kbt, sen ut till byn och umgås med Smulis! Det känns som det var evigheter sen vi umgicks nu, JAG SAKNAR MIN MÖGLIGA SMULA!

Men nu bor jag alltså i vardagsrummet, som för övrigt är helt AWESOME, Charlie har tagit över mitt och Cajjos gamla rum och Pierre har tagit Charlies. Syster flyttar in så fort vi har fått lite ordning på alla saker, hon ska bo i skrubben. Fyra stycken i en trea, kanske kan kännas lite trångt MEN det kommer bli det underbaraste kollektivet i hela Gävle, ja i hela världen till och med! (Eller som Lovisa uttryckte så fint "egentligen behöver vi ju bara två sovrum". Hahaha, hon är rolig hon Syster min.

Allting känns bra nu, och jag ska göra lite te medan jag väntar på att sömntabletterna ska stänga av min hjärna.

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0