Gnällgnällgnäll!

Ja, nu tänker jag faktiskt gnälla! Jag hostar sönder lungorna, jag har huvudvärk, jag mår illa, jag har skitmycket ångest över allt jag inte borde ha ångest över, jag har både brännmärken och skärsår på armen, jag spyr av ångesten, jag har muskelryckningar och skakningar, en knöl i nacken som gör ont samt en höft som har ballat ur.
Det officiella psykfallet har spårat ur helt totalt både fysiskt och psykiskt. Jag har inte sovit något heller. Idag känns INTE som en bra dag.
Nu ska jag spy lite till innan jag duschar och åker till KBTn.

Dude, seriously, kill me!


Kommentarer
Åkerspöke

Du kan ju vara lite glad åt att du gav mig feber så jag fick inte heller så mycket sömn inatt :P

2010-08-17 @ 10:43:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0