CherryPerry

Japp, rödhårig har jag blivit, bildbevis kanske dyker upp sen, när jag orkar.
Just nu är jag bakis, typ jättejättebakis. Det var värre igår, och då verkade det vara en bra ide att helt enkelt supa bort baksmällan. Silly silly är det enda jag säga idag. Lägenheten ser ut som skit, det är min tur att diska, mitt huvud värker, min höft har ballat ur IGEN (varför varför varför går jag sönder jämt?), det stinker gammal öl och bakfylla, jag har mosade cheezballs i håret, AXE chokladparfym på mina kläder, Jesus är borta (min töjning i örat, jag har en vag aning om att den ligger i Pierres rum, men jag orkar inte leta), det ligger ett krossat glas i diskhon (ja, det var jag som krossade det), all öl och vodka är slut och ja, vad kan man säga? JAG ÄR TRASIG!

Men det gör inte så mycket. Jag väntar på att Bror ska komma hem, då ska vi dricka kaffe.


Peace ouT

Och just ja, alla ni som följer min blogg, jag följer förmodligen er också, och har jag inte kommenterat på ett tag så förlåt mig för det. Jag har supit för mycket och inte läst bloggar alls på flera dagar (typ en vecka). Men jag kommer snart tillbaka in i leken!


Kommentarer
monia

du har alldeles för lite bilder i din blogg pernilla :P UPPSKÄRPNING ;)

2010-08-30 @ 23:52:43
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0