Nobody's home

Sitter framför datorn i Årsunda, the one and only guldby, och har ganska nyss kommit hem från Smulan. Imorgon bär det av till Stockholm för att hälsa på farfar, kanske lite shopping också, vi får se.

Fan, jag har verkligen ingenting att blogga om längre känns det som. Jag är så jävla busy hela veckorna att jag inte ens har tid att umgås med mina vänner, hur hårt suger inte det liksom!?

Värdelöstvärdelöstvärdelöst

Allting känns fan värdelöst, och vad får jag ut av det?

Precis

Inte ett jävla skit

Jag är påväg in i en sån där "hata-allt-och-alla-så-jävla-hårt"-period igen känner jag, PEPP! ...

Fuck this
Fuck that

FUCK YOU

Åh, vad jag älskar allting, tralalalala. Jag beöver semester. Hahahahahaha, arbetslös som behöver semester!? Vilket jävla skämt. Eller inte. Jag pallar faktiskt inte att vara arbetslös och jobba 46 timmar i veckan, ha möte en gång i veckan och vara i stallet en gång i veckan. För mig är det inget liv, det är en jävla förbannelse, en sjuk jävla mardröm som jag vill slippa, som jag vill förtränga och glömma. Som jag vill bort, långt bort, ifrån.

Så ja, jag ber om ursäkt redan nu att jag formodligen kommer vara sur, grinig, elak och allmänt off ett tag framöver, men jag skiter faktiskt i vad ni tycker om det. Jag skiter i era problem. Jag kan inte bry mig mindre, jag skiter i er.

Sådetså.

Och är ni dumma nog att ta åt er av det, så är det erat problem, inte mitt. För att göra det enkelt.

DITT---> PROBLEM <---INTE MITT

FUUUUUUUUUUU

Sådetså

Peace ouT


Kommentarer
lisa!

du borde flytta hem till årsunda, ha en praktik på nå vettigt ställe i sandviken. din room mate är ett äckel, klart det tär på krafterna! :)

2010-04-25 @ 19:26:21
URL: http://llisahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0