Med en timlon pa 17 sek

Sa har man fan inte rad att vara sjuk, och SJALVKLART bli man dunderforkyld. Helvetesjavlaackligavidrigasepehorvarld...

Pa bra humor idag?
Jovars sjalv da?
Jotack bara bra
Sa bra. Dra at helvete nu.

Men ja, man ska val inte klaga, jag forlorar ju bara 405 spann pa att vara hemma TRE dagar, och det ar ju inte saaa mycket pengar.
Fast a andra sidan ar det typ en sjundedel av hela min inkomst pa en manad, INNAN hyra, telefonrakning och mat. EFTER det ar betalt borde jag ha ungefar 800 kvar. Mark BORDE. 800 minus 405 kan ni ju rakna ut sjalva. Lagg da aven pa busskorten a 295 plus (och nej, jag hittar inte plustecknet pa den har japandatorn..) 440..
VIPS sa kommer jag ligga MINUS 340 svenska javla kronor den har manaden.

Lagg da aven pa minnet att jag jobbar 46 (FYRTIOSEX) javla timmar i veckan och har en hyra pa ynka tusen spann!


Reinfeldt ditt vidriga mumintroll (no offense Mumin), ta dig i roven och dra at helvete. Hade jag fatt valja mellan dig och Hitler hade valet varit sjalvklart. Och neeeeej, jag hade INTE valt dig.


Hur mycket ar DU villig att gora for en timlon pa 17kronor?


Pz ouT


Kommentarer
lisa!

vem hade inte valt hitlergubben? ;) loveli!

2010-04-09 @ 11:06:19
URL: http://llisahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0