Hope tomorrow stays away

Ska alldeles snart krypa ner i sangen och forsoka sova. Och kanner att jag bara vill sova bort hela morgondagen, inte for nagon speciell anledning, det ar faktiskt min enda lediga dag, men det skulle vara himla skont kanner jag. Tankte passa pa och tvatta imorrn, men det finns inga lediga tider i den har javla skitbyggnaden, sa jag maste vanta till nasta lordag.
Mitt liv suger.
Inget ordentligt jobb, inga pengar, en ledig dag i veckan och ingen tvattid. FUUUUUUUU!

Palsklingen Linusen ska operera bort en ta pa tisdag. Mamsen tog honom till veterinaren igar for han har haltat sen pask ungefar, och en ta svallde upp for nagra dagar sen. Val hos veterinaren upptackdes det att han har en massiv infektion i tan, vilket har resulterat i att hela benet i tan har fratts bort, sa nu maste den amputeras. Forhoppningsvis ar det "bara" en infektion iaf, i varsta fall cancer eller nagot annat elakt. :( Min lilla palskling! Jag alskar mina bebisar, och Linusen ar speciell, han ar min, min palskling, love of my life! <3

Nu ska jag be till Gud och sen sova
G'natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0