Fakkfakkfakkit

Jag är helt slut i hjärnan känns det som, den senaste veckan har jag suttit hemma hos Linnish och ritat eller suttit här hemma framför datorn och spelat sims. OMFG, jag måste SÅ skaffa mig ett liv. >_<
Miljötinget 2008 är över nu iaf, fyfan vad skönt, MEN. Det var fanimig det BÄSTA miljötinget ever! ^^ *hoppar omkring och ser lycklig ut*

Nu ska jag dricka kanelte och kika om det är något hyfsat på teve, annars blir det Midsomer murders. <3 Vi (jag, mor och far) kollade på ett avsnitt för några timmar sen, så pepp!
Btw fick jag en paus på 10 minuter under avsnittet när mamma och pappa helt random fick för sig att ha kuddkrig. Jag hann både koka te, klappa på bäbisarna (voffisarna) och säga åt mina föräldar att sluta typ femtioelva gånger innan dom faktiskt gav med sig och enades om vapenvila. Mina föräldrar är verkligen inte som andra päron. xD

Nåja, pepp säger jag bara.

Peace ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0