Vartfan tog tiden vägen?

Nåja, jag orkar inte skriva om julen, men jag hade det bra iaf. Och just nu sitter jag och myser och lyssnar på amy lee, jag ska nog snart pallra mig upp och klä på mig eller nåt, bio om några timmar liksom. Och imorgon bitti blir det Ulricehamn som gäller. Lite sista minuten blev det eftersom pappa kom på igår att han kunde betala biljetten till mig. Men det ska bli kul att komma ner dit igen iaf, även om Zarah tycker att vi ska supa skallen av oss ute i skogen i borås i ett smurfblått hus på nyårsafton. Eeeeh, nej tack. Jag tar ett glas vin eller två, sen får det räcka. x) Jag är inte så mycket för supasupasupandet iaf, jag dricker för att ha roligt, inte för att däcka i mina egna spyor. Meeen, nyår, here I come liksom. Fan vad fort det här året har gått. England, Studenten, Frankrike, Gotland, Reuben, Miljöting... Herregud, vart tog tiden vägen?
Nu ska jag platta håret. Tack och adjö

Peace ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0