95513-2

Jaha, Idag har jag inte gjort så mycket alls. Skulle egentligen plugga var det tänkt, men oemotståndliga kaksmulan Lisa tyckte jag skulle komma och bleka håret på henne istället. Så det blev så. Jag mötte Lisis vid bussen så gick vi hem till hennes pappa och var barnvakt till Lina i typ 2 timmar först. Sen gick vi hem till Lisa och började bleka hår. Efter att ha haft i färg i typ halva håret, tog färgen slut. Lisa blev ljusgul i huvudet och vi gick till ica och köpte mer. Nu är hon bara lite gul. ^^ Mamma och pappa kom med kinamat till mig och lisa lagade kyckling till sig. Hon lyckades även klå mig i sudoku två gånger. Mitt ego fick sig en liten törn, men å andra sidan knarkar Lisa sudoku så så så ledsen blev jag inte. ^^ 22.30 höll Lisa på att somna, jag med för den delen. Så jag knallade hemåt.
Det blir ingen kryssning med Oan heller, för jag måste med på konfaläger den helgen. =( Har haft värsta ångesten över det för vi har planerat hur jävla kul vi skulle ha det på båten. Menmen, jag har lovat att betala nästa gång det blir kryssning. Förhoppningsvis till sommaren. ^^
Och förresten kommer det bli så himla kul på lägret! Jag, Lisa och Lustig med såpbubblor och massa dåliga skämt. Det kan inte bli så mycket bättre. x) Menmen, nu funderar jag på att kika lite på teve innan jag somnar.

Peace ouT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0