Ja, kanske

Så är det här slutet? Kan vi inte fortsätta längre? Vill vi inte fortsätta längre? Eller orkar vi bara inte? Jag kan, jag vill men jag orkar fan inte. Lägg inte allt ansvar på mig.
Ja, kanske att jag flyr och slår mig fri. Ja, kanske är jag vilsen, kanske kommer jag aldrig hitta vad jag söker. Men jag tänker fortsätta leta, fortsätta leva. Utan dig eller med dig, det spelar ingen roll. För det är ändå du som sviker mig, inte tvärtom. Ta din livsfilosofi och dra åt helvete, för dina prioriteringar, dina val, dina åsikter om rätt och fel. Dom är käpprätt åt helvete FEL. Bara en idiot tänker i dina banor. Alla lika, alla olika. Inte som du tror, alla olika, jag bäst. Jag hånskrattar åt dig, och jag kommer aldrig respektera dig som förr. Aldrig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0