Disney Channel...

''Hörru, bara för att jag har höga tankar om mig själv och låga tankar om andra, betyder väl inte att jag är arrogant?'' 
*Perry dör*

...är INTE bra för min humor.

Mindre roligt är att far tycker att jag borde vara särbarn, helt seriöst... Han tycker på fullaste allvar att jag ska få en privatlärare i matte B. Bara för att jag tog upp det faktum att jag funderar på att ansöka om reducerad mattekurs.. *suck* Ibland hatar jag faktiskt mina föräldrar... Pappa säger att det handlar om min inställning, inte om vad jag kan. Hallå? Har jag verkligen försökt klara matte B i ett år men inte klarat mer än ett kapitel? Svar: Positivt. Skulle jag klara matte B på en termin bara jag ändrar min inställning till skiten? Svar: Negativt/ Mycket tveksamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0