KattiZ är dum

och jag tänker sura på henne LÄNGE. *lipa*. Hon sa att hon skulle till årsunda igår, men nej då. sen skulle hon till årsunda idag, men nej då. FUCK OFF AND DIE, DIN SNEKNULLADE SEPEAPA!! *sura* fast jag tycker om dig endå, om du ringer mig snart. ^^
Var i vikingabyn med erry idag. phett hett. fast mattias har dålig humor. ^^ (*hostharkel-jag-har-ju-jättebra-humor-liksom---NOT*) ^^ *asg*

Åkte till sandviken på kvällen och käkade på monroes med mor och far.
VEM kan helt seriöst säga att "jag har suttit på restaurang och lekt kanin med strips i munnen med min mamma''.
*LOL* Jag kan! xD *dör av skratt*
pappsen filmade alltihopa dessutom. när jag och mamma tittade på filmen så skrattade vi så vi grinade och alla inne på monroes tittade väääääldigt konstigt på oss... hmm.. undra varför. XD

BåÅris är hemma nu också. ^^ hämtade honom hos erry idag. han har börjat barbera sig själv. =S Måste komma på ett sätt för att få honom att sluta. det ser jätteläskigt ut. (barbera=han gnager av sig sin egen päls. smådjur kan göra så om dom är understimulerade)

nåja. Peace out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0